Garantie en Service

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een schriftelijke melding bij ons hierover te maken via e-mailadres verkoop@weewise.nl.v.v. bestelnummer.

Indien het gebrek binnen de 12 maanden garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Garantietermijn en bepalingen

De garantietermijn op uw Weewise is 12 maanden op technische en montagefouten.

Uitgesloten van garantie zijn:

  • Slijtgevoelige onderdelen zoals accu's, horlogebandjes, oplaadkabeltjes, hang en sluitwerk, knoppen, screen protectors. Deze onderdelen kunnen slijten tijdens de levensduur en intensief gebruik ervan.
  • Indien de originele factuur niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar is;
  • Fysieke schade zoals krassen, deuken, gebroken plastic en/of displays, en horloge bandjes.
  • Schade veroorzaakt door water of vloeistoffen.
  • Schade veroorzaakt door stof, zand of achterstallig onderhoud van uw toestel.
  • Schade veroorzaakt door gebruik van niet door ons geleverde producten zoals smartphone opladers.
  • Schade die is ontstaan door een ongeval, foutief gebruik, misbruik, vloeistoffen, water, brand, of aardbevingen, of andere externe oorzaken.
  • Schade door anders gebruik, afwijkend dan beschreven in onze handleidingen, documentatie, of instructies via onze website.
  • Schade door ongeautoriseerde service van derden. (b.v. uw lokale horlogemaker of juwelier)

Wat kunnen we repareren?

Het kan gebeuren dat er een onderdeel sneuvelt bij een product. Hiervoor kunt u een reparatie verzoek indienen bij ons. Wij hanteren de volgende tarieven hiervoor. De genoemde tarieven zijn incl. BTW, en excl. € 7,25 verzendkosten. (DHL) 

Schade door water, stof of zand

Schades door water, stof of zand zijn lastig te repareren. We kunnen voor u onderzoeken in hoeverre uw toestel nog te repareren is. Wij maken dan een kostenopgave, en informeren u vooraf.

Raadpleeg ook uw verzekering

Bepaalde schade gevallen (b.v. schade door derden) worden vergoed door uw verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg dus ook altijd eerst even bij uw verzekeringsmaatschappij voordat u contact opneemt met ons.

Klachten

Heeft u ondanks onze goede service, toch nog een klacht? Dan bieden wij hier onze excuses voor aan.
Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Helaas worden er bij ons echter ook fouten gemaakt. Voor klachten kunt u ons op werkdagen bereiken via verkoop@weewise.nl

Weewise
Bobinestraat 7-06
3902 KE Veenendaal

E-mail: verkoop@weewise.nl

KVK Nummer : 86538926
BTW nr: NL002819476B86